WOMEN SECRECT SOAP

| |
Payung Mahkota
RM29.00 Sahaja
Size : 6cmX3.7cmX2.8cm Semestinya Tradisional....semestinya terjamin


Assalamualaikum.. Saya nak memperkenalkan satu produk kesihatan dalaman untuk kaum hawa.Produk ni bagus n sangatttttttlah bagus...Sebenarnya saya dah guna ..emm...elok sangat..tu yang nak share dengan u all semua ni...tak rugikan.. disamping 2 bolehlah saya tambahkan pendapatan.Payung mahkota ni merupakan WOMAN SECRET SOAP yg diperbuat dari herba2 asli, bunga rampai,pati daun sireh, gamat,madu,lebah asli dll. tambahan pulak produk ni original dari Pulau Langkawi lagenda Mahsuri tau. Emmm..tentulah semuanya asli. Yang paling penting produk org kampung yang semestinya buatan MALAYSIA. Semua women boleh pakai... single ke dan kawin ke semua kaum boleh ...cina, melayu , india pun boleh pendik kata semua lah... ( Perlu di ingatkan wanita mengandung dan datang haid dilarang sama sekali).Kalau tak cuba rugi tau... harga pun sangat berpatutan hanya 1 bar RM29.00 je....tak mahalkan. Size pun besar juga (6cm x 3.7cm x 2.8cm) cubalah ...saya pasti sekali cuba nak lagi.... saya sediakan beberapa picture n maklumat detail untuk memudahkan u all memahami. Kalau ada kemuskilan boleh lah call atau sms saya di no. H/phone. Kalau u call nak order terus boleh cepat-cepat call. Jangan lambat2 stock ni terhad, sebab banyak permintaan di musim perayaan ni so..... apa lagi call lah.Oklah... Terima lah serangkap pantun istimewa untuk u all semua,
Belum cuba
Belum tahu
Dah cuba
Senyum selalu

0 ulasan:

Catat Ulasan